20.04.2017

Pierwsze ruchy w drugiej ciąży

Tak, przyszła pora i na nas! Spodziewamy się drugiego Maluszka!

Tym razem nie poszło tak gładko, jak przy pierwszym, ale długie starania przyniosły w końcu  upragnione dwie kreseczki na teście. Oczywiście był strach, ponowne testy, bety... i lęk czy dotrwamy do pierwszej wizyty i ujrzymy serduszko. Niestety raz to przeżyliśmy i bardzo się bałam, by sytuacja się nie powtórzyła. 

Pierwszy raz naszą Kruszynkę ujrzeliśmy na usg 4 lutego (6t5d) i miała całe 7,55 mm. Poczułam niesamowitą ulgę i radość. Nasz drugi Synek przyjdzie na świat we wrześniu, a Pierworodny nie może się doczekać. 

Ale, ale, miało być o pierwszych ruchach. Otóż pierwsze "puknięcia" poczułam tydzień wcześniej niż w pierwszej ciąży. To był wieczór 8 kwietnia 2017, czyli 15t5d, następnego dnia powtórka i wtedy byłam pewna, że to właśnie TO. Teraz Synek daje znać o sobie regularnie.

2 komentarze:

  1. Cudowne wieści!
    Ja również ruchy drugiej córeczki poczułam w 16tc, a teraz malutka jest juz z nami na świecie.
    Dużo zdrówka Kochana dla Ciebie i dla maluszka 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)